Benim gibi bir sebepten sütü kesilmiş ya da hiç olmamış, bebeğini emziremeyen anneler dertleşelim mi? Bebeğim 2 aylık ve sütüm kesildi diyebilirim. Bazen durumu kabulleniyorum. Elde olan bişey yok bir şekilde büyüyecek diyorum. Bazen de çok üzülüyorum. Anne sütü alan bebeklere, emzirebilen annelere imreniyorum.