busra969 şuan sağım yapmıyorum zaten bi doluluk hissi ağrı sızı da yok göğüslerimde süt bittiği için. Çok fazla sıktım kendimi süt konusunda o yüzden depresyona girdim gibi bir şey oldu. Hergün eşime sarıyordum kendi saçımı başımı yoluyordum anneme ekşiyordum. Çünkü kendimi yetersiz hissettim o dönemlerde. İki göğüsten toplam 5cc bile çıkmadığında gelmeyecek artık deyip sağımı bıraktım. O gün bugündür sağmıyorum bütün bu sinir sıkıntımda geçti gitti çünkü sütüm çıkmadıkça yetersiz gördüm kendimi. Anne gibi hissedemedim bile ama şuan bebeğim sağlıklı ben sağlıklıyım çok şükür önemli olan bu benim için. Yani demem o ki evet tüm yöntemleri dene dediğim gibi bünye işi bende işe yaramayan sende işe yarar sende yaramayan bende yarar net bir çözümü yok bu işin. Tüm yöntemleri dene o zamanda hâlâ çoğalma olmazsa yapacak bir şey yok hayırlısı buymuş demektir canım.