AtesPerisi Eşim biraz grip olmuştu hemen bana geçti neyse ki o iyileşti şimdi ben berbatım benden oğluma geçti oğlumdan kızıma geçti ne illet bi hastalık yaa aile boyu hastalandık kızlarım iyileşmek istiyoruz allahım kimseyi hasta etmesin 🙏😥
kardelen1209 AtesPerisi Ayni sekil esim hastaydı eşimden bana geçti benden kızıma adım aticak halim yok mide bulantisi bas ağrisı falan mahvoluyorum ama kızim içinde ayakta durmaya çalısıyorum
blackbird AtesPerisi hamd olsun fıstığım kızımı uyutuyorum 😌sen nasılsın minnak kızın napıyo 🙂yumurta sarısını denedin mi sevdi mi 🙂nasıl gidiyo ek gıda süreci tecrüben var tabii ama her çocuk başka 🙂
AtesPerisi blackbird sevdi sevdi bugün 3. Gündü artık yarın allah nasip ederse ne tattırcam onu düşünüyom 😘
AtesPerisi kardelen1209 O mide bulantısı bende de var cnm başım çatlıyor gece sabaha karşı uyudu benim çocuklar oğlum tıkalıydı kızımda biraz ateşli gibiydi eşim de erkenden gitti işe bugün sabah allah razı olsun yardımcı oldu ama oğlum bensiz durmadı yani hasta halimle 2 çocukla zor zamanlar oluyor
kardelen1209 AtesPerisi Çok geçmiş olsun Allah yardımcin olsun benim kızda ayni birakmıyo beni anne anne diye uyutuyorum geri kalkıyo insallah bian önce geçer
blackbird AtesPerisi şifa olsun inşallah 😍🥰😘offf bu bebişlerin ilk tadımı da günlük yemeği de tam bir vicdan azabı . Keşke büyüseler şunu seviyoruz bunu yap deseler acıktık deseler 😩🥺ben bazen çok üzülüyorum hala şunu mu verseydım şunu mu yapsaydım keşke şöyle yapsaydım vs ama beni bıraktığı kadar yemek hazırlayabiliyorum ancak 😩
incihanim_ AtesPerisi amin amin canım çok geçmiş olsun bende çok sık grip olurum oğlumla daha yeni atlattık gerçekten de çok zor birşey süründürüyor insanı resmen inşallah kolayca atlatırsınız canım