Gelişim nöbetleşe devam eder diye bir durum var mesela bebeğimiz fiziksel gelişim yaşadığında sosyal gelişimi geriler,sosyal gelişim yaşadığında fiziksel gelişimi geriler ve bu böyle devam eder.Aynsıı bizde de olmuştu sonra farklı seslerle geri döndü🙂 bebeklerde dönem dönem olur korkmayın.