hemshireanne Oğlum çok yavaş diş çıkarıyor. 1 yaşında 4 dişi vardı. Şimdi 16 aylık olacak 8. Dişini çıkardı. Geç geç ve yavaş yavaş çıkarıyor dişlerini. Bir taraftn iyi aslında çok zorluk çekmiyoruz. Var mı böyle bebişler?
Hemdem__ hemshireanne Benim oğlum da öyle ilk dişini 10 aylıkken çıkardı.Alt dişlerini çok geç çıkarıyor,çok zorluyor
cennetkusum16 hemshireanne D vitamini normal seviyedeyse normaldir. Ama ben genelde kış aylarında D vitamini veriyorum hem bağışıklığı için hem de diş çıkartma da yardımcı olması için bir doktoruna danışın isterseniz
hemshireanne Dondurmalikahve öyle mi diyorsunuz. Etrafdaki bebekler üç dört diş birden çıkarınca bana yavaş geldi
Dondurmalikahve hemshireanne Diş çıkarma süreci çocuktan çocuğa göre değişiyor, her gelişimde olduğu gibi. Zaten sıkıntı da olmuyormuşz endişe etmeyin.
hemshireanne Aybarsmom__ evet bizde de 9 ayında ilk dişleri çıkardı. Bide oğlum prematüre. 1 yaşına kadar iki diş olması gerekiyordu galiba. Endişelenecek bir durum yok.
hemshireanne Hemdem__ anladim. Oğlum herşeyide geç yapıyor aslında dişleride öyle. Prematüre doğduğunda mıdır bilmiyprum. Mesela hala yürümüyor
hemshireanne cennetkusum16 D ve kalsium veriyorum doktor tavsiyesiyle. Ama dişleri için değil kemikleri için yazmıştı doktor
alpmila hemshireanne 15 aylık 4 dişi var ikisi yeni yeni cıkıyor bizden geç var mıdır bilmem 🥲 cokta zorlanıyor yavrum
Hemdem__ hemshireanne 18 aya kadar normal diye biliyorum yürümezse doktora başvurmak gerekir ama sizin farklı olabilir tabi erken doğduğu için
ninodurbenimadim hemshireanne Biz de aynı durumdayız. Çok yavaş ve acılı çıkıyor dişler. Alt ve üst iki dişi çıkarana kadar mahvoldu yavrum. Köpek ve azı dişlerini düşünemiyorum 😔
hemshireanne ninodurbenimadim bizde acılı deyil. Yavaş dediğim geç değil de diş geliyor ama çok uzun sürede geloyor o yüzden acıtmıyor bence. Arad birniki gün huysuzlanıyor ve geçiyor
hemshireanne Hemdem__ evet 19.5 aya kadar yürümezse doktora götürmem gerekir. Bence yürümesi yakındır. Çok kolay hareket ediyor çünkü. Hatta yürüye bilir ama bildiğini bilmiyor😂😂
BenDiyeBiri_ hemshireanne 14 aylık sadece 4 disimiz var inşallah şu kış hepsini çıkarır diyorum doktora sormuştum geçen her çocuk farklı olabiliyor kimi hepsini ard arda cikariyo kimi yavaş yavaş çok normal demişti
ninodurbenimadim hemshireanne Ne güzel en azından acısız. Doktorunuz sorun yok dediyse genetiktir beklemekten başka çare yok