minikmelegimmmm oğlum 3,5 yaşındayken kızım doğdu hiç kıskanma yaşamadık ama ilk 6 7 ay cok zorlandım aslında iki çocuk yormadı ikinci cocuk yordu herşeye yeniden başlamak beni biraz yıprattı ama o sürecte oğlumla kızım gayet güzel bag kurdular kızım kimseye sesli gülmezken abisi için deliriyordu şuan biri 4,5 digeri 15 aylık ilk zamanlar kadar zor değil ama hayal ettiğim gibi oturup oyunlar oynamıyorlar ama güzel abilik yapmaya calısıyor kızım ondan sürekli bi şeyler öğreniyor 2. Cocuk daha hızlı büyüyor zaman nasıl gecti anlamıyorum beni zorlayan kısım evden cıkmak o zaman baya zorlanıyorum yine olsa yine yapardım ya eger şimdi yapmayıp yıllar sonra yapsaydım daha cok zorlanırdım 3 ,5 yılda bile rahatlığa alışmıstım🙂