Arkadaşlar bebeğim 1 haftalık. 3 günlükken sarardı, değeri 14,8 di. Doktor takip dedi, dün yine götürdüm kontrol etti azalmış dedi. İyi besle dedi. Ama bugün bakıyorum yine arttı sanki. Ne yapmalıyım, lütfen yardım edin nasıl geçer bu sarılık evde yapılan bir şey yok mu? Bi çare🙏