yorumcu00 Kendiniz de hazırlayabilirsiniz. Önemli olan iki tarafın da imzalaması ve mahkeme gününde hazır bulunması. Ama şartlarınızı mal paylaşımı, velayet, nafaka taleplerinizi, çocukların görüş kalış süreleri gibi detayları açıkca belirterek yazın ki sonra kararınız değişince davayla uğraşmayın. Bir şey talep etmiyorum demeyin çocukların velayetini alacaksanız nafakalarını ekleyin. Eşiniz çalışıyor olsa da olmasa da nafakayı ödemek zorunda. Yani mahkeme onun sigortasız olduğuna falan bakmaz.