Sürekli emmesi süt miktarını arttıracak yakında. Sabredin. 40ını geçince düzeldi bende. Ben aynı sorunu yaşarken sütün fazla olduğu gece saatleri sağıp, gerektiğinde veriyordum. Ya da mama takviyesi yapıyordum bazen. Ama biberonla verince emmeyi kesebiliyor. Kaşıkla vermekte fayda var.