Biberon reddi degilde atak olabilir kizim 3 aylik oldu ve sadece uykuya dalginda mama verebiliyoruz uyanikken red ediyor midesini bulandirir gibi yapiyor gun icerisinde o yuzden ac kaliyor diye endiseleniyordum ama biraz arastirdim 3. Ay buyume atagiymis doktora soracağım gördüğümde, eger gunde sık sık bezini ıslatıyorsa uyanıkken iyiyse bir sorun yoksa atak olabilir gibi.