Hatice001 asellmiihramom 2 tane ismim var kadiriye Zehra da ben hep Zehra yı kullanıyorum. Samimi pozitif naif. (Hatice kızımın adı) Kızımda başarılı hırslı adil hamarat. Şimdiye kadar hamaratlığı dair hepsi tutuyor 😂😂