Erkek bebek annesiyim gündüz o kadar az uyuyor ki en fazla 50 dk oda denk gelirse bir kere sonraki uykuları 30 dk 40 dk doğdu doğalı hep aynı bir türlü artmadı gece fena değil uykusu saatli uyutmaya çalışıyorum gündüz bir buçuk 2 saat ayakta kalıyor sinyallerini takip ediyorum esmene göz ovuşturma vs aşırı hareketli bir bebek kıpır kıpır hiç durmuyor kucak seviyoruz sizde de aynı mı kitap okuma sulu oyun matı yüz yüze konuşma ayna oyunu uçtu uçtu oyunu çıngırak oyunu yumuşak kitap sulu oyun matı biraz diş kaşımaca yapıyoruz genede tatmin olmıyor kucağına al beni gezdir der gibi bakıyor kıyamıyorum 🤣 ha bide ezanla kalkıyoruz ya da daha okunmamış oluyor sizler neler yapıyorsunuz gününüz nasıl geçiyor 🤷♀️🥱🥱