Oğlum 10 ay 22 günlük
Dün akşam 4 yaşındaki kızımı uyuttuktan sonra normal şekilde uyur sandım
Saat 12 oldu 1 oldu 2 oldu 3 oldu her geçen saattte benim sabrım azalıyor sinirlerim bozuluyor 4 oldu yok 5 oldu uyumuyor zır zır ağlıyor normalde emerek uyur yok asla uyumuyor biliyorum uykusu var zar zor uyutuyorum yatırıyorum tekrar başlıyor ağlamaya bu böyle sabah 6 ya kadar sürdü en sonunda 1 saat uyumuşum şimdi yine kalktı aynı durum
Kucağımda gezdirerek uyuyor sadece 1 saatlik uykuyla gezdirmeye çalışıyorum
Yenidoğan zamanları haricinde ilk defa böyle bir durum yaşadım eşimde gece çalışıyordu aksineden yalnızdım malesef
Yoğurt yapmıştım fırının kapağını açınca yoğurtlar devrildi oturdum bide ona ağladım sinir krizi geçirmeye başladım daha hiç uyamadan 4 yaşındaki kızım uyandı şimdi güne mecburda olsa başlamak zorundayım
Şikayet maksadıyla yazmıyorum linçciler gelmesin
Sadece kafa dağıtmak dertleşmek maksadım