21 aylik dun gece 3. Gecemizi yasadik ama boyle bir kriz yok iki saat agladi gece boyu uyandi agladi istedi gun icinde istemiyor ama uyku vakitlerinde krize giriyor sigara bagimlisi olur ya ayni onun gibi bir kriz sizce tam olarak ne zaman unutur ya mahvolduk o da ben de babasi da bide asiri tukurugu oluyor biraktigimizdan beri bu normal mi