ozdenizzz evet çevrem de oğlumla yaşıt olan çocukların hepsinin annesi okula verdi kreşe anaokulu na bana da dediler ama ben hep istemedim evdeyim ve vermek istemedim okul da öğrene cegini benimle öğrensin istedim ve bunun bana yanlış olgudu söylenil di daha sonra 4 yaş aşısına gittimiz de ebemiz sordu ben de okulla olan fikrimi söyledim ve oda mantıklı bende öyle yaptım çocuklarıma dedi
Ben 6 yaşında sadece anaokulu na göndermek
7 yaşında da birinci sınıfa göndermek istiyor dum
Bu Instagram daki yazıyı görene kadar
Mecburi koşarlar sa ne yapacak lar bilmiyorum