Kızlar 3.5 yaşında oğlum . Dedesine gittiğinde olsun telefonda arayan olsun asla güzel cevaplar vermiyor . Napıyosun iyim arkadan bildiği bi hakaret var onu söylüyor . Asla kabul etmiyor sürekli ama sürekli onunla oynasınlar istiyor. Eğer oynamak istemiyorum de kıyametler kopuyor. Ne yapmam lazım bilmiyorum. Yoruldum artık