Kızlar bacağım uyuşuyor ve ağrıyordu post açmıştım da bilmeyen olursa diye özet geçmek istedim bacağımda alt baldır kısmında ağrı ve uyuşukluk var hastaneye gittim düşme vs olmadıysa röntgen çekmeye gerek yok röntgende çıkmaz dedi iğne yaptı iğne ağrısını aldı ama uyuşukluk hala geçmedi ilaç ve krem yazdı bu uyuşukluk nasıl geçer yaşayan oldu mu bu durumu nasıl geçirdiniz doktor bel fıtığın varsa o yapar yataktan aniden kalkmak yapar uzun süre çömelip durmak yapar herşey yapabilir dedi geçer dedi sizce en hızlı nasıl geçiririm yaşayan varsa anlatır mı 4 gündür uyuşuk