2 aylıktı çıktığında ben kullandığım şampuandan kaynaklı olduğunu düşündüm değiştirince o kadar çok olmadı. Kızımı yıkamadan yarım saat önce zeytınyagı sürdüm çok tahriş etmeden yavaşça ovdum sonrada yıkadım duştan sonra da tarakla tarafdım ıkı kere falan yaptım sonra kalanlarl kendi kendine bitti