Marianne aptallarsiziii 2 hafta önce bir mobilya mağazasında baktım, bunlar trend ürünler. Modası geçince tekrar değiştirmek gerekiyor, hoşuma gitmedi görüntüsü. “Zamansız” ürünler tercih sebebim. 2-3 senede sürekli yenilerim derseniz alınır.
afirell Ben çok memnunum 2 yıldır kullanıyorum hatta şu an evime sığmıyor elden çıkaracağım sanırım :((
aptallarsiziii afirell @Marianne @Smilebaby_ @Babyboysmother Şöyle ünite de gördüm bundan alacam sanırım
Smilebaby_ Bence bunların modeli artık geçti ha modaya uymak zorunda değiliz tabi ki şuan ki modada geçecek sonuçta sade birşey almanızı tavsiye ederim
aptallarsiziii Smilebaby_ ben hep geriden gelirim modanın😂aslımda yaklaşık 1 senedir aklımda var ama bu aralar çok netim tamamıyla şömineli olan değil başka bişey gördüm ondan alacam sanırım
Babyboysmother Mesela ben yazın ev içinde şömine temalı bişey görsem sıcak daha da basar bayılırım🤭. Kış mevsimi ya da daha çok soğuk şehirler için uygun bence.
hazal3421 aptallarsiziii benimkinin Aynısı 4 sene önce aldım şuan olsa almazdım cam kısmı insanın içini bayıyor durumum el verse direk değişirdim öneri olsun diye yazdm bence camlı bişey almayın çok sıkılıyor insan belli bir süreden sonra