sinsim merhaba, ben de kademeli kesmeye çalıştım. Doğum gününden 2 ay önce konuşmaya başladım artık son günlerin büyüyüp bebeklikten çocukluğa geçiş yapıp yeni bir döneme geçiş yapacaksın diye. Ama gece emzirmesini biraz kesebildim o zaman. Su versemde uyku arası yine kendi açıp emmeye devam ediyordu iki memeyide. 25 aylıkken sabır taşıyla içim acısada bıraktırdım.
Önce kızım ne yaşayacak acaba diye düşünerek taşın tadına baktım. Gerçekten çok acıydı.
Sonra taşı uyguladım ve yerime çekildim usulca.
Kızım geldi memelerle selamlaştı ve o acı an “aaaa çok acıııı,help me!” Dedi
Tabii bir kaç gün yeltendi ama bakıp acııı ee demeye devam etti.
Bende sonrasında eczaneden ilaç aldım ve sütüm tamamen 1 ay sonrasında çekildi.
Şimdi çok daha rahat uyku düzeni ve beslenmesi var.
Kendim için söyleyeyim her an modern yöntemlerle çözemiyorum.