Ya kızlar bebeğim 7 ay 10 günlük ve hala oturamıyor oturuyor ama 30 saniye sonra düşüyor ya da c pozisyonunda öne eğiliyor normal mi ya bebeği gör oturan var mı aranızda ya çok dert oldu içime. Emekleme girişimi çabası da yok yaaa endişe içerisindeyim bir tanıdığımın bebeği benimkinden 2 hafta büyük ve koltuklara tutunarak ayağa kalkamaya başlamış duyunca üzüldüm bi tık