Kızlar ben bebeğime mama hazırlarken kaynamış suyu soğutup sonrasında mama ekliyorum o şekilde içiriyorum. Ama kaynamış suya mama döküp o şekilde soğumasını bekledikten sonra verenleri gördüm. Hangisi doğru bi işlem ? Sıcak suya ekleyip soğutmak mı soğuduktan sonra mamayı eklemek mi ? Siz nasıl yapıyorsunuz