serenitty kabızlığı var mı veya gaz yapacak bir şey mi yedi doktorum çok şiddetli ağlıyorsa ya gaz ya kulak ağrısıdır demişti kulakta hiç susmaz bağırır diyordu annem kulağına hafif üfle susuyorsa sıcak gelince kulağı rahatlarmış üfleyince susuyorsa kulak diyor, ama bizimki öyle şiddetli gazı varken ağlamıştı bi. Bizim de hiç dişimiz yok 8 buçuk aylık her gece bir iki ağlıyor ama bence dişten huzursuz heralde ağrıyor