taa elifyakar3504 yani bacim emzirmeyi nirak bebegin varken kullanma derim . Ya cok ağır uyku yaparda uyanamassan çocuğun uyanıp aglarsa falan . Ben günde 2-3 saat uykuyla duruyorum cok ihtiyacım var uyku hapina ama kızım ağlar duyam diye kokrumdan icmiyorum 32 aylik olmasina ve yanimda yatiyo olmasina rağmen
elifyakar3504 taa bebeğimi duymamam çok zor kaldı ki eşimin de uykusu çok hafif yanımızda yatıyor zaten beşiğinde. Öncesinde kullanıyordum uykuya hiç geçemeyiz psikolojimin alt üst oldugu zamanlardan geçtim bu yüzden korkuyorum