yorgunargindarginmomy merhaba. Domuz yağı öyle kolay bulunan bir şey değil diye biliyorum ben farz edin ki bulundu ve sürüldü bunca zaman yatağın arkasında duvarda bir gariplik olduğunu muhakkak fark ederdiniz. Hepimiz bu dünyaya farklı farklı şeylerle imtihan olmaya geldik kimi maddi kimi manevi. Namaza başlamasını söylemesi dine yönelmesini söylemesi doğru olan zaten. Büyü, nazar bunlar hayatımızda var olan şeyler zaten inanmıyorum veya yoktur diyemem tabiki ama her geçirilen sıkıntıyı bu şekilde zihnimize büyü vs diye kodlarsak durum daha çıkılmaz bir hal alıyor çünkü beyin buna inanıp kanıyor. Oğlunuzun odasını ayırmışken yeniden birleştirmek çok doğru olmaz siz onu dualarla yatırıp Allaha emanet edin korkmayın. Yeniden odayı birleştirdiğiniz taktirde hem büyümüş artık uygun değil bence hemde çocuğun düzenini yeniden bozmanın anlamı yok. Allah içinizdeki tüm sıkıntıları ferahlığa kavuştursun inşallah💖