dmlcftc o kadar düşünüyorum mesleki deformasyon diyelim. Biberonunuz steril diyelim, yıkanmış el benim için steril anlamına gelmiyor, o yüzden 24 saat buzdolabında sakladığınız formül mama bakteri üremiş bir floradan ibarettir benim için. Steril diye kendinizi belki kandırabilirsiniz belki, ama tıp açısından hiç değil. Zaten doktorlar da bebeğin steril ortamda büyümesini tavsiye etmiyor, doğumhane bile steril değil, sadece ameliyathanelere koşulan şarttır.