Evet bana da olmustu. Hala da arada oluyor. Bebegim 3,5 aylik. Ozellikle aglama krizlerinde ve gaz krizlerinde yalniz kalmak beni cok strese sokuyor hala. Ama ilk baslarda ne yapicam nasil vakit gecirecegim diye dusunup hic yalniz kalmak istemiyordum.