b26ada Kızlar bebeğim uyurken sürekli ağzı kuruyormuş gibi yutkunma hareketi yapıyor ev çok sıcak olduğu için mi acaba öyle yapıyor. Kombiyi de en düşükte çalıştırıyoruz. Odanın nemini mi düşürmem lazım. Ne kullanılır bunun için?
seyma10 b26ada petekler havayı kurutuyor kuru öksürük de olabilir cogu kisi eve oda nemlendirici aliyor tabi ilk once sicaklik ve derece ikisini bir arada ölçen bi sey alin bizim de nem cok yuksek sıkıntı
ikikizannesi55 Nem düşmeyecek yükselmeli, buhar makinesi kullanabilirsiniz. Yoksa gece uyuduğu odaya havluyu ıslatıp sıkın asın petek üstüne kurudukça odaya nem sağlar
b26ada ikikizannesi55 teşekkürler deneyeceğim. Ev yerden ısıtma ama odanın kapısına astım ıslak havluyu belki işe yarar