Eftelya111 hdmrlp geçmiş olsun ayaklarını sıcak suya koyun biraz dayanabileceği sıcaklıkta olsun çıkarıncaya hemen tabanlarına limon sürüp çorap giydirin burnunu da sık sık temizleyin öksürüğü için de tereyağında pekmez eritip verin içebileceğim sıcaklıkta ekstra bal limon sarımsak kürü yapıp verebilirsiniz biz bu şekilde atlatıyoruz çok şükür
leydiii Kendı yaptığım yöntemleri söyleyeyim ıkı gündür aynı şeyleri yaşadım şu an bıraz daha ıyıyız burun akıntımız durdu. Bol bol burun temızlıgı ben yıkama yaptım serum fızyojıkle baby vachla da cektım akşam uyumadan ayak tabanlarına zeytınyagına yatırdığım sarımsaklı yağdan sürdüm. Bal sarımsak limon bu karışımı hazırlayıp ben emzırdıgım ıcın sütten ona gecsın dıye ben yuttum sizin çocuğunuz bır yasından büyükse bir çay kaşığı kadar yutturabılırsınız 6 aydan büyükse bal yasak bır yaşına kadar o zaman da meyvelı yogueta koyuo verebılırsınız. Ben böyle yaptım çok şükür bu gün bıraz daha iyi öksürüğü de ılk güne oranla kesildı şu an uyuyor ve bır kere bile öksürmedi denemek ısterseniz
mommy1989 leydiii aynı durum bizdede var burun akıntısı ile başladı şuan 3 gündür çoğalan bir öksürük var doktor balgamın olduğunu söyledi . Sarımsak yağı nasıl yapıyorsunuz acaba anlatabilir misiniz ayak altını yakmaz di mi bende denemek istiyorum
leydiii mommy1989 sarımsağı soyup bır kavanoza koyuyorum üzerine de seytinyag eklıyorum bır gece dinleniyor karanlık bır yerde sonra ayak tabanlarına masaj yapıyorum yatmadan önce ben böyle faydasını gördüm tabi burnunu da sürekli açıyorum odanın nemine dikkat ediyorum.
mommy1989 leydiii sağolun bende nem makinesi açık hep yatmadan burnunu çekiyorum temizliyorum ama uyuduğunda yine doluyor , nebulizatör serum suyu ile hava veriyorum kısa bi süre rahatlatıyor , yarın zeytinyağını deneyeceğim inşallah faydası olur
leydiii mommy1989 bizde de nem çok fazla nemi düşürmek için çok zorlanıyorum o yüzden sureklı öksürüyoruz bogazlarımz kuruyor i. Insallaj faydasını görürsünüz.