_Nehirim_ Tutuyor ama sürekli değil atıyor ara ara ben sokuyorum hep bundan sonra hamgi emzik öneriyorsunuz ne almam lazım
piyanistbanabirak _Nehirim_ daha küçük mü belki çenesi ağrıyordur benim bebeğim de atar dururdu küçükken yoruluyor olabilir
_Nehirim_ piyanistbanabirak 3 aylık şuan bildin baş parmak somuruyor uyumak için 😬bu aylar normal mi bilemedim
fatmakstk _Nehirim_ mamajoo kullanıyoruz çok memnunuz hiç değiştirmedik damak yapısını bozmayacak şekilde tasarlanmış