Benim ilk hamileliğim sağlıksız gebelikti dış gebelikten şüphelendi doktorlar kürtaj oldum ertesi gün değerlerime bakılacaktı hastanede o gece dua araştırırken önüme düştü malesef kürtaj olduğum için abtest bile alamadan yapmıştım tam yaptığımı bile bilmiyordum duygusal olarak çökmüştüm ama inanarak yaptım ve kabul oldu çok şükür sonra daha detaylı öğrendim hatta öncesinde namaz bile kılınması gerekiyormuş 2 kere daha yaptım kabul oldu çok şükür son olarak hamileliğimde bebeğimde bişey olduğu söylendi ama şuan riskli değil ilerlerse risk olucağı söylendi ben her cuma yapmaya çalıştım 4 ay boyunca yaptım binlerce kez şükürler olsun o duamda kabul oldu elhamdulillah hamilelikte şuna inandım hep duanın kabul olucağı zaman var pes etmedim o yüzden hep yapmaya çalıştım ben ne zman yaptıysam kabul oldu gönülden inanarak yapmak gerkiyor