Kademeli ayırdım 13 aylıkken bıraktık, önce gece emmelerini kestim,sonra uyku öncelerini, onun içinde benim içinde kolay oldu zorlanmadım,hemde psikolojik açıdan birbirimizi hazırladık bırakırken fazla vicdan da yapmadım, çünkü demekki o da hazırmış beni hiç yormadı eve bırakınca da meme diye tutturmadı hamdolsun