Taze_annee Kızlar 1 haftalık olduk bugün sağlık ocagindaki ebe hafif sarılık var ama müdahaleye gerek yok dedi. Oğlum da çok uyuyor gündüzleri yarın doktora götüreceğim yinede icim rahat etsin diye ama sze de sorayim dedim anlyabildinizmi evde sarılıgini
Glsmebrar Taze_annee csnim aynı durumu yaşadım uyuma süresi artıyorsa ilerliyor demek emzir bir satte bir için rahat etmiyor doymuyor diyurdsn mama kulla 29 gün önemli
Ygtali Taze_annee bizde çok uğraştık o belâyla müdahaleye gerek yok demesine bakma eğer uyku hali devam ediyosa beslenmesi azalıyor ve saralık yukseliyo bizimde 10 lara düştü sonra hep uyudu emmedi mamada zorla yedirfik tekrar 16 ya cıktı kuvezde fototerapi aldı yavaş yavaş geçen bi süreç ama uyuyan çocuk çok zor atlatıyor şimdi 2 aylık olduk yaklaşık 20 25 gün uğraştırdı...🙄🙄
Haticemree Taze_annee brnm de bebegim 10 günlük cuma günü test yaptirdim 17 deger çıktı 1 gece fototerapi gördü 8 e düştü degeri çıktık bol emzircen yetmiyorsa mama takviyesi yaparsn ben öyle yapiyorm korkuyorum tekrar olursa diye cok stres yaptm
Deletedmom114 Bol bol emzireceksin canım. Fazla uyumasına müsade etme sarılık olunca daha fazla uyumak istiyorlar sürekli emzir düzelir 💁🏻♀️
Ballokma Anlaşılır canım yüzü gözünün içi burun üstü ağız çevresi sarımsı olur. Parmağını bebeğin vücuduna bastır bi kaç saniye bekle çekince sap sarı oluyor. Aile hekimi ze her bebekte olabilir ama atlatmak sizin elinizde demişti. Saat başı emecek. Beyaz ışıkta uyuyacak karanlıkta değil. Uyuyo diye bırakılmayacak zorla uyandırılıp saat başı muhakkak emecek yoksa sarılığı ilerler ve hastaneye yatırırlar.
Meseylull Taze_annee bizimde öyleydi 2 saate bir emzirdim uyanmak bilmiyodu hemşire hafif burnunu sık uyanır demişti öyle öyle geçirdik çok şükür
Kzkmntly Sarılık olan bebek sürekli uyur o yüzden uyandırıp emzirmek gerekiyor saat başı yabda 2 saatte uyanmayacak büyük ihtimalle o zaman soyun üzerini ayaklarının altından hafif sıkın, sırtını vs hafifce uyarın mutlaka uyandırmak gerekiyor.