Kizlar 3 aydır lanet bı idrar yolu enfeksiyonu oldum hem enfeksiyon hem mantar bir arada kullanmadığım antibiyotik kalmadı en son detaylı baktılar bakteri. Kapmisim idrar yolunda doktorum 10 günlük iğne sabah akşam antibiyotik hap ve fitil verdi ilaçlarım bitti ama lanet yine geçmedi çarşamba bidaha gideceğim doktor eğer geçmezse emzirmeye ara vericeksin ya da birakicaksin dedi daha ağır ilaçlar vericekmis bı yandan geçmiyor bı yandan uzuluyorum ya emzirmeyi bıraktırmak zorunda kalırsam diye oğlum 11 aylık ve memeye çok düşkün varmı başına gelen:(((