asyanin_annesi35 3.5 değil ama 2 ay sonra 3 yaşında olacak bir kızım var. 2. Bir bebe olsa bu sefer bu haliyle net atardım kendimi, gün geçtikçe daha zor oluyor. Zaten çok hareketli bir çocuk zaman geçtikçe daha da zor oluyor o yüzden 2. Bir bebeyi daha gözüm kesmiyor 😂😂 hani bu kızlar uslu olurdu. Ben ve eşim annelere çok çektirmişiz. Çok fena cocukmusuz şimdi diyorum Allâh dağına göre kar veriyor. Bizim çektirdiklerimizin mislini kızım yapıyor bize 