Selam kızlar yarın doktora gidicez ama yinede sizede sormak istedim 2 hastadır her beslenmeden sonra kusuyor bir defa değil birkaç defa hatta geçen gün bogazına kaçtı baya korkuttu bizi araştırmalarıma göre reflü kusması gibi hafif fiskirarak bazende peynir kesiği gibi bi kaç gündürde sanki ishal gibi geldi normalinden daha sıvı yapıyor başına böyle bi durum gelen varmı yada konu hakkında bilgi sahibi olan yazarsanız çok sevinirim