mehsima İyi akşamlar hanımlar. Geçen yıl MEB yarıyıl mazeret için 28 Şubat baz almış acaba yine aynı tarih mi olur nasıl oluyor bilen var mı ? Benim 3 yılım 26 Ocak’ta dolacak da