seda0000 Herkese İyi akşamlar Bebeğim 25 günlük ilk günler göğüslerim çok sertti şimdi yumuşadı sütüm de var ama yumuşak olduğu için emmiyor bu durumu yaşayan var mı ne yapabilirim alışır mı son 3-4 gündür böyle yumuşak
haticecs seda0000 aştınız mı bu sorunu acaba benşm de öyle oldu, normalde beş dakka emip bırakıyordu meme kendi akıyordu nerdeyse ağzına, ama şimdi yumuşak ve çekmesi lazım yapmıyor ağlıyor bi de aç mı kalıyor acaba ya 🥲
berengunes Artık bebek emdikçe üretilecek ondan alışıyor. Eğer yumuşak süt hemen gelmiyor diye almıyorsa emzirmeden önce elinle sıkarak süt çıkarıp öyle verin devamı gelecek diye çekmeye başlar
seda0000 haticecs hayır aşamadım maalesef yumuşak olduğu için emmiyor ya da çok çok az emiyordu doymuyordu ve sürekli açlıktan ağlıyordu bayağı bir uğraştım baktım ağlamaları arttı iyice sütüm mü azaldı acaba diye düşündüm sağım yaptım ve emmediği için azalmıştı iki göğsünden 60 cc çıktı o gün biberonla süt + mama verdim bir daha da tutmadı zaten göğsümü şuan 3.5 aylık sağımla besliyorum düzenli sağdığım için arttı sütüm ama sağımla beslemek kadar zor hiçbir şey olamaz hayatım bitti resmen diyebilirim