Hanımlar merhaba 19 aralıkta normal doğum yaptım 30 tane dikişim vardı içerisi dışarısı her yer dikişti bir ay önce muayene oldum dikişlerin güzel kaynamamış yaraları duruyo dedi ilaç verdi bugün yine gittim ve dikişlerin uç uca kaynamamış pütür pütür kalmış oralarda ilişki sırasında tahriş olup enfekte olur yaraların narkoz verilip yakılması lazım dedi bu durumu yaşayan yani daha önce dikiş yaktıran var mı nasıl Bi işlem acısı ağrısı var mı artık gerçekten çok bunaldım korkuyorum