MiracAlpinveUmutunAnnesi 27 Mayıs 2018 Daha eskisi varsa bordo berelidir 😅 İlk oğlumda da kayıt olmuştum. Happy mom da da 2017 kayıtlıyım Ahhh zaman çok hızlısınnn 🥺
Muhammet MiracAlpinveUmutunAnnesi oğlumda çok kulmanmiyordim kolik bı bebekti ama smdi kızımda burdan cikamiyorum
Meri-Mel MiracAlpinveUmutunAnnesi Hapyy mom kullandım fakat forumdan bir haber geçirdim hamileliği , kidse de kızım 2022 Kasım’da doğduğu halde sanırım 4-5 ay sonra falan katıldım 😬 3 yıldır buradayım çok eski değilim ama yeni de sayılmayız 🙃
Meri-Mel MiracAlpinveUmutunAnnesi Aşk olsun yavvvv neden böyle yapıyorsunuz oysa ki gariban halimlen takılıyordum burada ahhh ahhh🙃🙃
Muhammet MiracAlpinveUmutunAnnesi evet sarıyor gerçekten bu aralar giremedim ama genede heo elim buraya gidiyor
MiracAlpinveUmutunAnnesi Meri-Mel Tamam işte güzel olarak akıllardasın 😂 Ben daha bir vukaatını görmedim😂
Meri-Mel MiracAlpinveUmutunAnnesi İsim postunu saymazsak😂😂😂🫂 Allah razı olsun motive edici oldu yine de🥲🌸
Muhammet MiracAlpinveUmutunAnnesi evet canm diş sancısı çekiyoruz firsat yok . Ama burda çok güzel insanlar tanıdım sevdim iyi geliyor burası her anlamda destek alabildgim yer diyebilirim
[silindi] MiracAlpinveUmutunAnnesi hizliyimdir ama seninde masallahin var nerdeyse 9 senedir burdasin ben bukadar istikrarli olmam diye dusunuyorum😂
MiracAlpinveUmutunAnnesi Muhammet Kesinlikle öyle. Ben burdan kaç kişiyle görüştüm tanıştım. Hatta 2 kişi ile denk geldikçe görüşüyoruz hala. Biriyle evimiz cok yakın