gulizar8707 lanolin krem sürüyordum ısırmaması için ne yapılır bilmiyorum benim de çok yara oluyordu sürekli ısırıyordu şimdi 15 aylık şimdi de ısırıyo bazen ama şuan kızınca anlıyor ısırırsan bi daha sana meme vermem diyorum ısırmıyor ama küçükken bi çarem yoktu buna canım yana yana emziriyordum