alerjikbebekannesi12 bu yanlış bir yönlendirme. Yenidoğan döneminde çok çabuk burunları tıkandığu için gün içinde sık sık serum fizyolojik damlatılmasını çocuk doktorunun kendisi söyledi bize. Tıkanıklık olmaya başladığında yarım birine kalanını diğer deliğe boşaltmamızı da söyledi. Ağzının açık olmasına dikkat etmek gerekiyor söylediğiniz durumun olmaması için ve kuvvetli tazyikli bir şekilde yapmamak lazım.
aysme eğer yenidoğan dönemindeyse serum fizyolojikle yıkamanız gerekiyor, burun spreyi daha büyük olduklarında kullanılabilir.
Çocuk doktorunun görmesinde fayda var ayrıca, ciğerlerine inip inmediğine bakıyorlar.