Kızım 29 aylık oldu ama son 2- haftadır aşırı enerjik huyu değişti konuşuyor vs onda sıkıntı yok ama vurma huyu çoğaldı misal oynadığı çocuklara vuruyor çekiyor itiyor oyuncaklarını atıyor fırlatıyor kaç kez konuşuyorum güzelce anlatıyorum Bu sefer inadına yapıyor kızsam anlamıyor bu durumu yaşayanlar ne zaman geçti yada azaldı ?