KendiEvimdeDeplasmandayim Gamzelikiz_34 bence düz olacak gibi. Bebeklik saçını kesmediyseniz o kıvırcığa meyilli oluyo biraz daha ☺️ dümdüz olur mu bilmiyorum tabi biraz dalgalı olabilir
ozlemozkan Gamzelikiz_34 ya benim kızımın da saç uçları böyle bende kıvırcık olsun istiyorum acaba olur mu ki 😍
KendiEvimdeDeplasmandayim Gamzelikiz_34 eşim bana karışmıyo Allahtan. Kendim kısa saç kadınıyım ama kızımın uzatmak istiyorum ☺️
Sermec27 Gamzelikiz_34 benim oğlumun da saçları böyle hatta daha kıvırcık 18 aylık hiç kesmedik saçların ben kıvırcık saçlara bayılıyorum valla 🥰