ebrar2456 Bebeğim 20 aylık 2 ay önce kendi doktoru hiperaktif teşhisi koydu maalesef uykusu geldiğinde saatlerce ayakta kalıyor direnç gösteriyor şöyle örnek vereyim 21:00 da uykusu gelse dahi 03:00 04/00 civarı uyuyor tükenmek üzereyim yardım