Kızım 23 aylık ek gıda zamanı cok guzel ilerledik 13. 14.aya kadar sonra azalmaya başladı yemeleri en azından az da olsa yıyor dedım ama şu 1 2 hafta dır resmen yemiyor emzik bıraktık 1 hafta oldu kopek dişi cıkıyor etkisi oldugunu dusunuyorum ama genel anlamda da secmeye başladı yemekleri bazen yemiyor diye de oturup ağlıyorum iştahsız cocuk cidden cok zor bu durum artık gecsın istiyorum süt veya takviye mama da içmiyor tek besınımiz yemekler onu da yemek istememesi çok fazla canımı sıkıyor o kadar iştahı açılsın diye ove ove bitiremedikleri ravlayı bile denedim karadut denedim yok yanı cocuk yıne yemiyordu bu durum duzelir mi ya yada ben mi cok takıyorum anlamıyorum