aleyna3460 Bebeğim 9 günlük ve 5 günlükken göbek bağı düştü ama o günden beri zıbında minik kan lekeleri bırakacak şekilde kan geliyor, doktor 2. Doz K vit aşısı yaptırdı fakat devam ediyor, başına gelen varmı
yldrm12 aleyna3460 hastaneye götürebilirsin gümüş nitrat ile kurutuyolar. Yani gümüş nitrat çubuğu var onu sürüyolar orasını kurutuyor bir kaç gün yapılması gerekiyor
balbebekannesi913_ aleyna3460 doktoruna soyle mutlaka bizimde oyleydi yaktı doktor gecti hemen kuruttu bi cubukla yani yaktı deyince korkunç geliyo insana biraz
ymc516_ Bizimde o şekildeydi çok aglayaan bir bebekti orası çok geç kurumuştu bende hep tedirgin olmuştum ama geçti merak.etmeyin sizinde gecer
karan3535 aleyna3460 benim göbek deliğim kapanmamış 3 4 yaşlarına kadar hep aktı enson bişey döküp yakmışlardı öyle geçti. Karnından içeri iğne bile soktular yakıldığını da iyi hatırlıyorum tramva kaldı