Emzirmekle böyle şeylerin hiç ama hiç bir bağlantısı yok. Henüz çok küçük, yaşına yaklaştıkça yabancılama, anneye düşkünlük artacak. Şuan yeni insanlar görmek ona çok farklı geliyor. Yaşı büyüdükçe de eğer güvenli bağlanırsa ağlamayacak arkanızdan. Benim oğlum da babasının da benim de aramızdan ağlamıyor, çünkü geri döneceğimizi biliyor. Bunun adı da güvenli bağlanma, araştırıp daha detaylı öğrenebilirsiniz.