xaley Merhabalar, bebeğim 3 aylık. Piyanolu oyun halısına koyunca günde 3 defa 10-15 dakika kendi kendine oyalanıyor diyebilirim. Beni düşündüren nokta ise bebeğim oynarken onu kendi halinde mi bırakmalıyım yoksa ben de katılmalı mıyım?