Şuan sizinle aynıyız. Bende 6 haftalık hamileyim, 2 defa bende gittim ve bende de sadece kese görünüyor, bebek gorunmuyor, haftaya gel dedi doktor. Aynı şekilde mide bulantısı ve aşırı ama aşırı halsizlik ve baş ağrısı var. Bence sizin yaşadıklarınizda normal. İnşaallah bu hafta sıkıntısız bir şekilde bebekleri görürüz 🙂